The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Some Spoilers may be included

Στις ολιγοήμερες "διακοπές" στο χωριό της γυναίκας, δε θα μπορούσα να μείνω χωρίς Gaming. Θεώρησα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή, στην εξοχή και με ηρεμία, να ξεκινήσω την νεότερη περιπέτεια του Link.
Πανέμορφα Screenshots από το κινητό μου.

Θεωρούσα πως επειδή κάνει χρήση του A Link to the Past map θα ήταν μία αρπαχτή, αλλά η Nintendo δεν απογοητεύει.

Με γοήτευσε, και σε μερικά σημεία με εξέπληξε, για φορητό Zelda έδειξε άνετα τα δόντια του σε Home Console παραγωγές.

Το κομμάτι του Triforce που ανήκει αιώνια στους Link.

Αν κάτι με απογοήτευσε δεν ήταν τα λίγα, μικρά, και εύκολα Dungeons, αλλά οι αναβαθμίσεις του εξοπλισμού που γίνονται στο τέλος του παιχνιδιού και αυτό το μισώ στα παιχνίδια που το κάνουν. Ποιο το νόημα άραγε;

Triforce Complete
Απεναντίας αν κάτι με γοήτευσε αυτό ήταν η αρτιότητα του τεχνικού τομέα, overall design και gameplay. Παίρνει άριστα, και με γνώμονα πως πρόκειται για πλήρη περιπέτεια Zelda, αλλά φορητή, παρέχει ευκολίες που είναι ευπρόσδεκτες.

Βέβαια αντιλαμβάνεται ένας παλαίμαχος ότι αυτό το Zelda είναι κάπως ιδιαίτερο...

Touch it, rub it, lick it, kiss it. You've eaned it!

Είναι νομίζω η πρώτη φορά που ένα παιχνίδι σε παραπέμπει με context button να... ακουμπήσεις το πλήρη Triforce και μάλιστα να κάνεις κάτι το οποίο ανέκαθεν εννοούνταν αλλά ποτέ δεν έγινε, σε ΚΑΝΕΝΑ επεισόδιο της σειράς, ευχή!!!

Και σα να μην έφτανε μόνο αυτό, στο τέλος παρέχει και ένα ανέλπιστο Closure...

Master Sowrd Pedestal
H τελευταία σκηνή μετά τα Credits βλέπει τον Link να επιστρέφει στο χαμένο δάσος και να τοποθετεί το Master Sword στη βάση του, ώστε μελλοντικά ένας νέος Link να μπορέσει να εξωθήσει το κακό του Ganon από τον κόσμο του Hyrule.

Αυτή η ολοκλήρωση τύπου Full Circle, με τις εκπλήξεις του Triforce που ανέφερα πιο πάνω είναι σημάδια ότι οι νεότεροι προγραμματιστές και designers στην Nintendo αφήνουν πίσω τα Abstract σενάρια και τεχνοτροπίες της παλιάς σχολής και δίνουν στους Fans αυτό που πρέπει και αρμόζει.

Τα μοναδικά Stats που δίνει το παιχνίδι.
Και όλη αυτή η περιπέτεια, που δεν ήθελα να τελειώσει, μου πήρε 13 ώρες, Ένα αρκετά καλό σύνολο, μα οφείλω να ομολογήσω πως άφησα μερικά Side Quests και Mini games. Για τους Completionist φίλους μου και ειδικά για τον έναν και μοναδικό OCD Game Checklist Hoarder εκ Γερμανίας, ο χρόνος άντε να ανέβει καμιά ώρα με δύο παραπάνω.

Στατιστικά από το ειδικό App της κονσόλας.
Εις το επανιδείν μαγικό Hyrule, μένουν δύο Remaster περιπέτειες στο 3DS που δεν έχω τερματίσει. Αλλά ευελπιστώ πρώτα να χαθώ στον μαγικό κόσμο του Wii U Zelda το 2016......

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το χρονικό της γνωριμίας των πεθερικών. [ΓΑΜΟΣ]

Random Game Glitches